توليد محتوا در كرج
استراتژي محتوا
توليدمحتوا در كرج, هدف اصلي از تدوين استراتژي بازاريابي محتوايي، توليد محتواي مفيد با به صرفه ترين هزينه و بهينه ترين دستاورد است كه مخاطبان فعلي شما را حفظ و مخاطبان جديد را جذب كند. هرقدر استراتژي شما دقيق تر باشد، مخاطبان بالقوه بيشتري به مشتريان وفادار بدل مي شوند. پس از تدوين استراتژي لازم است در پياده سازي آن مصمم و ثابت قدم باشيد تا مخاطبانتان به شما اعتماد كنند. اعتمادسازي اصل جدانشدني از بازاريابي محتوايي است و شما با اين كار مي توانيد افراد بيشتري را نسبت به برند خود وفادار كنيد. داشتن استراتژي به شما كمك مي كند محتواي خوب را در زمان دقيق به مخاطب مناسب برسانيد و در نتيجه بهترين نتيجه را كسب كنيد. با استراتژي خوب، شما هم صاحب محتواي فاخر مي شويد و هم سايت و شبكه هاي اجتماعي خود را به رسانه هاي تاثيرگذار تبديل مي كنيد. استراتژي محتوايي كاري را مي كند كه نقشه گنج براي جستجوگران طلا انجام مي دهد.
استراتژي محتوا چيست؟ اگر توليد محتوا را به عنوان موتور رشد و پيشرفت شغلي در نظر بگيريم، يك برنامه دقيق و حساب شده براي مديريت آن به منزله سوخت اين موتور خواهد بود. براي تدوين استراتژي محتوا لازم است اين سوالات را از خودتان بپرسيد:
- محتوا را براي چه كسي توليد مي كنيد؟ اگر بدانيد مخاطب هدف شما كيست و چه خصوصياتي دارد، آن وقت با ديد بازتري مي توانيد محتوا را با توجه به نيازهاي او توليد كنيد. حتي اگر مخاطبان شما طيف وسيعي از افراد هستند، باز شما بايد آنها را دسته بندي كنيد تا با انتشار انواع مختلف محتوا در كانال هاي متنوع، به نياز هر دسته از آنها پاسخ
دهيد.
۲- محتواي شما قرار است به كدام مشكل مخاطبان پاسخ دهد؟ مهمترين و موثرترين كاركرد محتوا، پاسخ دادن به مساله ها و چالش هاي مخاطبان است. از اين رو، بايد چالش و مشكلات مخاطبان خود را پيش از توليد محتوا به خوبي درك كنيد.
۳- چه چيزي شما را منحصر به فرد مي كند؟ در هر شغل و حرفه اي كه فعاليت مي كنيد، بدون شك رقبايي داريد كه محصول و خدمات مشابه شما ارائه مي دهند. اما آنچه شما را نسبت به آنها متمايز و قابل توجه مي كند، مزيتي است كه در كسب و كار خود داريد؛ قيمت، كيفيت، اعتبار، خدمات پس از فروش، محسن خلق يا هويت بخشي به مشتريان، از جمله مزيت هايي هستند كه مي توانند هر برندي را از رقبايش پيش بياندازد. محتوايي كه توليد مي كنيد بايد روي اين مزيتها متمركز باشد و به خوبي ويژگيهاي منحصر به فرد شما را بازگو كند. اگر مي خواهيد به مخاطبانتان ثابت كنيد كه آنقدر ارزشمند هستيد كه از شما خريد كنند، اين كار را با خلاقيت در توليد محتوا انجام دهيد.
۴- كدام يك از انواع محتوا مناسب شما است؟ توليد محتوا فعاليتي ظريف و پرهزينه است. نوشتن مقاله، گرفتن عكس، ساختن ويدئو، طراحي اينفوگرافيك و خلق ساير گونه هاي محتوا همگي از شما وقت و هزينه مي گيرند. پس لازم است با توجه به نياز و علاقه مندي هاي مخاطب و همچنين متناسب با پيامي كه قصد داريد منتقل كنيد، موثرترين انواع محتوا را مشخص كنيد.
- محتواي شما بايد در كدام رسانه توزيع شود؟ متناسب با مخاطبي كه هدف گرفته ايد و پيامي كه توليد كرده ايد، بايد پرنفوذترين رسانه ها را انتخاب كنيد. بهتر است تركيب متنوعي از رسانه ها را انتخاب كنيد تا بتوانيد شانس ديده شدن محتواي خود را بالا ببريد. وب سايت و شبكه هاي اجتماعي خودتان، خبرگزاري ها و سايتهاي خبري تخصصي، روزنامه ها و مجله هاي چاپي، سايت هاي اشتراك گذاري فيلم و عكس مانند آپارات، فليكر و يوتيوب و صفحه هاي اينفلوئنسرها در شبكه هاي اجتماعي، از جمله رسانه هايي هستند كه مي توانيد روي آنها متمركز شويد.
۶- چه زماني محتوا را منتشر مي كنيد؟ براي توزيع محتوا به يك زمانبدي دقيق نياز داريد. اين برنامه به شما كمك مي كند تا با كمترين استرس، به استقبال روزهاي مهم برويد و با محتواهاي متنوع و جذاب در بهترين زمان ممكن با مخاطبان و مشتريانتان ارتباط برقرار كنيد. يك برنامه زماني خوب، از يك طرف براي روزهاي عادي محتواي جذاب پيش بيني مي كند و از طرف ديگر براي روزهاي خا مي گيرد. يك برنامه زمانبندي دقيق براي تاثيرگذاري بيشت انتشار محتوا نيز حساسيت نشان مي دهد.
برچسب: شركت توليد محتوا در كرج،